Firma

Online marketing bureauer findes der mange af, men hvilke skal du vælge at interagere med? Når du vælger et online marketing bureau skal du vælge det bureau, du samarbejder bedst med. Du skal altså vælge et bureau, der sørger for at opnå de mål og værdier, som du ønsker. Det kan være svært at finde det bedste bureau, når krav som pris og tid spilles ind. Mange ønsker et billigt bureau, hvorimod andre ønsker hurtige resultater. Det er dog forskelligt fra bureau til bureau om, hvad der leveres.

 

Agillic

Agillic er et dansk software firma. Agillic er et marketing bureau, der sørger for at få kunder til din online virksomhed. De er professionelle indenfor det, at få online kunder. De er desuden markedsfører selv og de lever for at styrke markedet. Agillic er en virksomhed drevet af data og de ansatte prøver om at få det bedste automatiske løsning til markedet.  Det danske it-firma, der kun har 25 ansatte er også sat til at børsnoteres. De har forhånds-tegnet helt op mod 40 procent af aktierne, inden den kommende notering på First North-børsen.

Agillic udbyder mellem 850.000 og 973.000 aktier til en udbudskurs på 38 kroner per aktie, hvoraf omkring 40 procent er blevet forhåndstegnet af i alt 63 investorer.

Agillic er altså et cloudbaseret markedsføringsplatform, der gør brug af store data. Virksomheden har store kunder som eksempelvis Club Matas og Sportmaster.

Agillic kan altså bruge dine oplysninger om kundernes adfærd på nettet til at målrette din onlinemarkedsføring til den enkelte kunde. De har gjort det effektivt til at automatisere hele processen.

 

Hvad skal du huske?

Når du skal vælge et marketingbureau skal du huske følgende ting:

Pris: Det er bedst at være sikker på, om bureauet leverer, hvad du ønsker til den pris du betaler. Forventer du meget og betaler en lille sum penge, kan du heller ej forvente det samme af dem. Det er derfor bedst at læse rundt på nettet om de forskellige priser, før du kaster dig ud i ét specifikt bureau.

Værdier og mål: Det er vigtigt, at både du og bureauet forstår, hvad der skal laves. Det er derfor altid oftest bedst at snakke om tinegene gennem et møde eller over telefonen. Mange bureauer kan nemlig misforstå, hvad kunden ønsker, når det ikke præciseres eller hvis det forklares på en indviklet måde af kunden.

Har du brug for et bureau? Som sagt findes der mange bureauer, men de findes alle i forskellige former. De har nemlig alle forskellige værdier, som de er stærke til. Nogle er f.eks. gode til online kunder, hvorved andre er gode til at optimere hjemmesiden, så du topper i søgningen. Derfor er det vigtigt at tage stilling til, om du overhovedet har brug for et bureau og hvad de egentligt skal hjælpe dig med.